سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه اپل آیدی کارتی با دامنه www.usa.com را بازیابی کنیم

حتما شما هم جزو کسانی بودید که بعد از خرید اپل آیدی کارتی، به مشکل لاک شدن آن برخورد کرده‌اید و حالا که به ایمیل دسترسی ندارید، بازیابی شما دچار مشکل شده است. از دامنه‌های متعددی برای ساخت اپل آیدی کارتی استفاده شده است که یکی از پرکاربردترین آنها، دامنه www.usa.com است. این دامنه به این معناست که اپل آیدی کارتی شما باید چنین فرمتی داشته باشد example@uas.com اما بجای عبارت example، یک اسم انگلیسی دیگه قرار گرفته شده است.

این اپل آیدی‌ها با استفاده از ایمیل سرور سایت www.usa.com ساخته شده‌اند و برای بازیابی آیدی خود باید کد ارسال شده به ایمیل این وب سرور را وارد کنید. اما قطعا به این ایمیل دسترسی ندارید و نمیتوانید آنرا بازیابی کنید. پس راه حل چیست؟ در این مرحله، باید به سراغ اهل فن و متخصصین حوزه‌ی بازیابی اپل ایدی مراجعه کرده و به کمک آن‌ها، آیدی خود را ریستور کنید. این کار عموما بین 2 تا 5 روز زمان برده، اما عدد و رقم آن بالا نخواهد بود.

با ثبت درخواست خود در سایت نجات آیدی، به سهولت میتوانید مجددا از مزایایی که اپل آیدی usa.com در اختیار شما قرار میدهد، لذت ببرید. از آنجاییکه ممکن است اطلاعات محرمانه‌ای را در اپل کلاد داشته باشید، بازیابی را در مکان‌های متفرقه انجام ندهید. نجات آیدی در خیابان کریم خان تهرانن واقع شده که می‌توانید به صورت حضوری نیز برای بازیابی اپل آیدی خود تشریف برده و از اعتبار آنها مطمئن شوید. در این صورت، نه تنها هزینه‌ی کمتری پرداخت میکنید، بلکه خیالتان از بابت اطلاعات شخصی ای که روی اپل کلاد دارید نیز جمع خواهد شد.

برای اینکه بدانید فرآیند بازیابی اپل آیدی @usa.com چگونه انجام میشود، این مقاله را خوانده و برای ثبت سفارش خود نیز به آدرس سایت نجات آیدی مراجعه کنید. روند بازیای اپل آیدی کارتی کاملا آنلاین بوده و نیازی به هیچگونه مراجعه حضوری ندارد. علاوه بر آن، بسیاری از دامنه‌های دیگر نیز توسط مجموعه نجات آیدی، قابل بازیابی است.